Award Dari AyudeadwisH (Ade Tag Sikit Ler)

Sep 2, 2009

Aku dah di berikan award oleh ayu ni lama dah, tapi sebab aku bz dengan keje, baru nak perasan award ko ni ayu. Harap maaf yer sebab terlepas pandang pulak. Ape pun terima kasih lah aku ucapkan pada ayu ni atas pemberian award ni kat aku hehehe.



** kena letak award ni kat blog korang **

- tengoklah nanti free aku letak -



** bagi award pada 10 blogger yg rapat ngan korang atau sesape jelah yg korang nak bagi **


- yelah nak bagilah ni -



** memberitahu penerima award ni dengan memberi komen di blog mereka **


- kena ker? -



** 10 orang yg ditag adalah **


- nini -

- jezz -
- missylily -
- amy liana886 -
- missdiya84 -
- jard -
- honey bunny -
- sutera kasih -
- ixora -
- slap me plz -

Sekian......

17 comments:

♥ayudeadwish♥ said...

takpe2 janji ko ingat kat aku yg comey ni..♥

~amy liana8886~ said...

dh ambik tag ni ye miji..lupa nk bg comen..hehehe..nati jwb lg tag ek..byk lg yg ko blm jawab..hehe

miji said...

ayudeadwish:
hehehe yolah tu...

miji said...

amy liana8886:
ye nanti aku buat, tapi jgn tag aku dah pasni, penat aku nak menaip...

Jard The Great said...

erkk.. bnyknya hutang tag aku sama ko.. ahaha..

~amy liana8886~ said...

sory miji..yg tag tu xleh janji..ko mmg dlm list aku..hahaha...

miji said...

jard:
tau pun hutang ko banyak jard hehehehe

miji said...

amy liana8886:
ceh amy, aku jadi mangsa tag jelah nampaknyer... layan....

~amy liana8886~ said...

layan je dr xupdate blog baik letak menda alah tu kan..haha

miji said...

amy liana8886:
hohohohoho... yolah tu amy, tapi yg lotihnye aku lohhh...

♥ SUTERA KASIH ♥ said...

upSs..npk spt nmaku dlm list haha

honey bunny said...

tq2..hehe

miji said...

sutera kasih:
ye mmg nama hang pun hehehe

honey bunny:
sesame

✖sLap mE pLz!™✖ said...

even last pon da bangga hu3..
ade mse te wat gak. . byk esemen skunk hu3

miji said...

slap me plz:
ok, ikut ko free lah nak buat biler

Nini said...

owh!! aku tak kumen sini eaa..??
name aku atas skali eaa..?? waahh!! aku tak pasan!!

miji said...

nini:
baru nak perasan, perasan punyer budak hahahaha

Blog Widget by LinkWithin