Tag & Award Lagik (Dari Sutera Kasih)

Sep 4, 2009

Sekali lagi aku di tag dan diberikan award sampai 2 dari sutera kasih. Penat aku buat tag jer minggu ni, tapi takpelah, tu tanda korang sayang kat aku (chewwaahh pooddaah...). Layan jelah kat bawah ni.


1. Apakah pengangkutan yg anda gemari untuk bercuti?
kereta aku

2. Dalam seminggu, berapa kali anda kerap lupa tentang sesuatu?
macam perli aku jer soalan ni, aku memang pelupa sikit, sbb bz (bukan sbb dah tua yer..)

3. Harijadi siapakah yg anda mampu ingat?
family...tunang (ehem2)...member rapat

4. Boleh berikan sebab?
tak boleh, suka hati akulah nak ingat besday sape

5. Jika diberi peluang mengundurkan masa, adakah anda akan cuba memperbetulkan keadaan?
sape tak nak

6. Kenapa (berikan sebab bagi jawapan anda diatas)
suka hati akulah

7. Secara kiraan kasar, berapakah usia blog anda?
ntah lah, 3-4 bulan je kot

8. Siapakah rakan blog yg anda mahu mereka buat tag ni?
sape nak buat amik ler



Tag yg ke-2


1. Nama timangan anda
miji...man...

2. Anda seorang yang?
peramah(kalau dah kenal)...kelakar...penyakat...suka loyar buruk..

3. Insan teristimewa
family...tunang (ehem2)...member2 rapat

4. Lagu kesukaan anda
semua lagu dari:

-cromok-
-ftg-
-sil khannaz-
dan lagu metal yg lain

5. Makanan kesukaan anda
ayam masak merah...mee goreng...

6. Sikap yg membuatkan anda stress
penyibuk..kurang ajor..dengki..penipu...

7. Warna kesukaan
merah...hitam...putih..

8. 3 benda yg mesti ade dalam beg
duit..ic..lesen

9. bila kali terakhir anda menangis
tak ingat..lama dah tak nangis hehehe

10. tag 6 rakan anda
sape nak buat amiklah...terbuka pada semua..




21 comments:

jai@jezz said...

oh. baru ku tau kau pelupa orgnya.. weih asal kau tunjuk pic tunang kau..?? kau nengok aku.. siap tunjuk besor lagik. ;p

** aku x mau buat tag nih.

~amy liana8886~ said...

oh dh bertunang rupanyer..xtau pun..betul tu jezz..lain kali tunjuk je mcm jezz tu..banner lagi..hihi..

Nini said...

ohoy!! pak cik lanun suda nunang rupenyess!! haha!!

maseh laa bg aku tag neh..

haha!! (ala2 perasan)

Penyakat..?? yaa!! aku setuju!!

Hidayah said...

encik tarmizi mikhail dah bertunang rupenye....hahaha

♥ SUTERA KASIH ♥ said...

hek3..makaceh3..
oppSs suDa btunang ekk..
mam nasi minyak 2 kirim2 la hehe

miEz haNeM said...

salam:)
banyaknye tag:) adehh..rajin sungguh kamu jawab sume! gud!

abang besi said...

dah bertunang?wow..

cayalah peminat metal.cmni la geng abg besi.. \m/

hail to miji!caya sama lu!

♥ayudeadwish♥ said...

sudah bertunang beb! wey wet~~ hahaa~~ t makan nsik minyak ajak aku.. aku suka makan~

miji said...

jezz:
ceh muka aku pun aku tak tunjuk ape lagi muka tunang aku.. ape daa...

amy liana8886:
aku ni penyegan orgnyer hehehe tunang aku pun samer lah hahahaha

miji said...

nini:
ye pok cik dah bertunang dah... bukan main suke korg menyakat aku pasal tunang ni yer... hampeeiihhh

hidayah:
yer sy dah bertunang hehehe (malu2 tenuk..)

miji said...

sutera kasih:
tima kasih jer??? penat aku layan tag ko ni... tapi mekasih ler bg award...(tag tak nak dah)

miez hanim:
ni bukan rajin tapi terpaksa hehehehe...jaga hati member blog

miji said...

abg besi:
hehehe metal dlm jiwa beb... hail to abg besi too...

ayudeadwish:
ye ko mmg kuat mkn, nanti aku jemputlah time aku kawin yer...

✖sLap mE pLz!™✖ said...

egtb da kwen, bwu tunang upenyer kik3. . -->sje nk wt ayat len dr yg len. . jwb la tka tki, klu dpt jwb konfem tunang + syg. . srius!

✖sLap mE pLz!™✖ said...

alamak..
tag ag. .
penat laa. . mggu neh dok menetag org jew. . hu3

hanilopiplopz said...

suda bertunang kah.. rjin tul mnjwb tag.. huhu. bguz2..

Jard The Great said...

rajin betul wat tag.. ish..ish.. ahaha

miji said...

slap me plz:
yelah nanti aku buat tag ko... merajuk plak hahahaha

hanilopiplopz:
ye aku dah tunang, hehehe

miji said...

jard:
ceh... ko jard, tag aku biler nak buat hah??? hahahaha

jai@jezz said...

wahhh...!!!!! tadi aku nengok 3 org jerk komen kau.. skali mai tgk lagii tuu diaaa... 18 dah komen kau.. bleh tahan gak.. :)

maisyara pot! pot! said...

wei! den amek tag & awrd kt ats uh! leyh kn??? ;)

miji said...

jezz:
hehehe ape yg cube ko jelaskan kat sini jezz?????

maisyara pot2:
amek ler den tak mare pun

Blog Widget by LinkWithin