First Time Aku Kena Daa... (Tag Dari Jezz)

Aug 21, 2009

1. Anda rasa anda Hot?
Kau ingat aku ni duduk dalam oven ke nak rase panas.

2. Upload gambar kesayangan anda.


3. Kenape anda suka gambar ini?
Tu je gambar yang ade.


4. Bile kali terakhir anda makan pizza?
Tah, tak ingat laa pulok.


5. Lagu terakhir yang anda dengar?
Cerita Kedai Kopi.


6. Ape yang kamu buat sambil selesaikan tag ni?
Kejar masa nak balik pergi solat jumaat (dah lewat dah ni).


7. Selain dari nama sendiri anda suka dipanggil dengan nama ape?
miji...man...khazraj...


8. Tag lagi 6 orang tanpa kekesalan.

-cerpelai-
-fieza-
-rockmetaller-
-missdiya84-
-tangan hitam-
-amy liana8886-

** siapa no. 1 kepada anda?
abang aku yang banyak mempengaruhi minat aku

** bagaimana pulak dengan no. 3?
abang besi yang keras tapi penyayang hahaha.

** pendapat anda pada no. 4?
sis yang rajin komen blog aku.

** kata sesuatu tentang orang ke-2
kakak ipar aku yang gile glamer hehehe (bini cerpelai).



Ribuan terima kasih kepada jezz yang dah tag aku kali ni, jangan tag aku lagi dah, malas aku nak buat, dan pada yang dah kena tag tu jangan lupe pulak nak buat pulak hahaha...


SELAMAT BERPUASA KEPADA SEMUA








11 comments:

missdiya84 said...

ayyark...kene tag ouhh...

Anonymous said...

hahahaha!! kau pon kne dr jezz kan..??

lalalalala..

jai@jezz said...

oowww... padan muka kamu mizi.. ngeh ngeh aku suker..

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

aiseh...
nak kene buat gak ke..

nanti lah ye..

apa ko kata?? gile glemer..
cisss

Anonymous said...

kena buat gok ke..nati nk buat..huhu..

Kak UJie said...

hahahaha... aku pon kene daaaa....

cerpelai said...

Kahkahkah..
Khazraj tu nama apa pulak? Kira ada bunyi-bunyi seram sampai ke ketuat la nih?

Tag ni gua dah pernah buat laa.. Ko cari orang lain je laa..

Frodo Baggins said...

muhahahahhahahahha .. x menahan !!!


3) Kenape anda suka gambar ini?
Tu je gambar yang ade.


kalau ko jawab

"sbb ini adalah gambo aku" .. mesti lagi gempak n kiamat blog ni bro!!


larixxxxxxxxxx

muhahahhaha

salam

miji said...

missdiya84:
buat sis, jgn tak buat hehehe

nini:
tulah jezz, menyusahkan aku jer

jezz:
oohhh... suke ko yek...

fieza:
hahaha bukan ke gile glamer hehehe

amy liana8886:
buat jgn tak buat yer keh keh keh..

missylily:
tulah pasal si jezz tu boleh plak tag kite

cerpelai:
suke hati lutut kiri aku ler bro muahahahaha..

frodo:
keh..keh..keh.. kalau aku ckp camtu sape nak percaye, kang kena baling kerusi plak hahaha

abang besi said...

miji,gua dh kene la tagged ni..hahaha..ayudeadwish yg kenakan gua...har har har..

jadi,adakah gua terlepas dr tagged b lu ni??huhu..

lepas la yek???

heheh..
selamt pose miji!!!

miji said...

rockmetaller:
hahaha takpe, dah buat kira dah lepas lah tu hehehe

Blog Widget by LinkWithin